Terug naar hoofdinhoud

๐๐ข๐ž๐ฎ๐ฐ๐ž ๐Ÿ๐š๐ฌ๐ž ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐‚๐Œ๐ & ๐ƒ๐Ž๐’: ๐œ๐จ๐š๐ฅ๐ข๐ญ๐ข๐ž๐š๐ค๐ค๐จ๐จ๐ซ๐ ๐ฏ๐š๐ฌ๐ญ๐ ๐ž๐ฌ๐ญ๐ž๐ฅ๐!

Afgelopen donderdag is het nieuwe coalitieakkoord van CMB & DOS (Loestere, verbรฉnje, doon) gepresenteerd รฉn officieel vastgesteld.

Daarmee is onze nieuwe CMBโ€‘fractie geรฏnstalleerd en hebben we een nieuw gezicht in de raad: Joost Lamens, die zich aansluit bij onze fractie. Welkom Joost!

Daarnaast verwelkomen we twee nieuwe wethouders in het college: Jean de Vries en Leon Fredrix.

Jean neemt afscheid als raadslid en is daarbij geridderd in de Orde van Oranjeโ€‘Nassau voor zijn jarenlange inzet en verdiensten. Een prachtige en verdiende erkenning.

We kijken ernaar uit om samen te bouwen aan de komende bestuursperiode.

Benieuwd naar het akkoord? U bekijkt het hier

Meer in deze categorie