
๐๐ข๐๐ฎ๐ฐ๐ ๐๐๐ฌ๐ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐๐๐ & ๐๐๐: ๐๐จ๐๐ฅ๐ข๐ญ๐ข๐๐๐ค๐ค๐จ๐จ๐ซ๐ ๐ฏ๐๐ฌ๐ญ๐ ๐๐ฌ๐ญ๐๐ฅ๐!
Afgelopen donderdag is het nieuwe coalitieakkoord van CMB & DOS (Loestere, verbรฉnje, doon) gepresenteerd รฉn officieel vastgesteld.
Daarmee is onze nieuwe CMBโfractie geรฏnstalleerd en hebben we een nieuw gezicht in de raad: Joost Lamens, die zich aansluit bij onze fractie. Welkom Joost!
Daarnaast verwelkomen we twee nieuwe wethouders in het college: Jean de Vries en Leon Fredrix.
Jean neemt afscheid als raadslid en is daarbij geridderd in de Orde van OranjeโNassau voor zijn jarenlange inzet en verdiensten. Een prachtige en verdiende erkenning.
We kijken ernaar uit om samen te bouwen aan de komende bestuursperiode.
Benieuwd naar het akkoord? U bekijkt het hier
